رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از کم فروشی در محصولاتِ ۱۵۰ نشان تجاری(برند) معروف در بازار خبر داد.

هشتی‌نیوز: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از کم فروشی در محصولاتِ ۱۵۰ نشان تجاری(برند) معروف در بازار خبر داد.
به گزارش وب‌سایت هشتی‌نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ آقای مهدی اسلام‌پناه در نشست مشترک پایش کم‌فروشی‌ها با سازمان حمایت و سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: نمونه برداری از ۳۶۵ محصول در بررسی‌های تصادفی مرکز اندازه شناسی و اوزان این سازمان حاکی از کم فروشی در ۴۱.۲۵ درصد نشان‌های تجاری بزرگ موجود در بازار است.
وی با تاکید بر اینکه کم فروشی موجب سلب اعتماد جامعه شده است، تصریح‌کرد: پس از تصمیم دولت سیزدهم در جراحی اقتصادی و اصلاح یارانه ها، شاهد افزایش میزان کم فروشی‌ها در جامعه هستیم.
اسلام پناه افزود: مصادیق این کم فروشی‌ها در کالا‌هایی مانند چیپس و پفک و مواد شوینده گرفته تا در جایگاه‌های بنزین، سی ان جی و کارخانجات تولیدی نیز قابل مشاهده است و به کالا‌های همچون خودرو، فولاد، میلگرد و سیمان نیز رسیده است.
این نشست به میزبانی سازمان استاندارد ایران برگزار شد.

ثبت نظر
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار

جستجو